خیانت منجر به جنایت شد/دستگیری قاتل مجنون در تهران

خیانت منجر به جنایت شد/دستگیری قاتل مجنون در تهران

براساس این گزارش با وجود اقدامات درمانی فرد مجروح به علت شدت جراحات وارده جان باخت؛ پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاهدان صحنه جنایت در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند جوانی با قد متوسط و ملبس به لباس آبی چهارخانه را دیده اند که مقتول را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داده و پس از آن از محل متواری شده است.

یکی از شاهدان صحنه جنایت گفت: حدود ساعت هشت و ۱۰ دقیقه صدای کمک، کمک مقتول را شنیدم و به سرعت جلوی پنجره آمده و دیدم جوانی با قد متوسط ، با پیراهن آبی چهارخانه در حال ضرب و شتم مقتول است؛ این شخص با چاقو چند ضربه به مقتول زد و پس از آن به سرعت از محل فرار کرد.

همسر مقتول نیز با حضور در اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: همسرم صبح جمعه ساعت ۸ صبح به قصد رفتن به محل کارش(مغازه آپاراتی) از منزل خارج شد و بعد از حدودا یک ساعت تلفن خانه زنگ خورد؛ برادرم شوهرم گفت که همسرم زخمی شده و از من خواست تا به بیمارستان بروم و... .

براساس این گزارش و با توجه به شواهد و قرائن، کارآگاهان تحقیقات خود را بر روی اعضای خانواده مقتول متمرکز کرده و نهایتا با اعترافات همسر مقتول بنام «آذر . ت» ( متولد ۱۳۵۵ ) مشخص شد که او از چند ماه پیش و از طریق شبکه های مجازی با شخصی بنام «جمشید . م» ( متولد ۱۳۶۶ ) آشنا شده است.

آذر گفت: مدتی قبل در یک گروه در شبکه اجتماعی با شخصی بنام جمشید آشنا شدم و پس از مدتی با ابراز علاقه وی به من، عنوان کردکه قصد کشتن همسرم را دارد؛ به حرف های او اهمیت نمی دادم تا اینکه روز جمعه طی تماسی گفت که همسرم را به قتل رسانده است.

*دستگیری متهم

براساس این گزارش محل سکونت جمشید در محدوده میدان شهدای هفتم تیر شناسایی و در زمان ورود به ایستگاه مترو دستگیر و به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در مورد این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح هر دو متهم به مشارکت در جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 9 مرداد 1396 ] [ 15:22 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید