اذعان عضو کنگره آمریکا: ترامپ تعادل روانی ندارد و باید برکنار شود

اذعان عضو کنگره آمریکا: ترامپ تعادل روانی ندارد و باید برکنار شود

این عضو زن دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نخستین عضو کنگره است که می‌گوید ترامپ باید طبق تبصره بیست و پنجم قانون اساسی آمریکا که تاکنون به کار نرفته است، برکنار شود. طبق این تبصره اگر معاون رئیس جمهور و اکثریت کابینه او اعلام کنند رئیس جمهور قادر به انجام وظایف خود نیست، کنگره می‌تواند رئیس جمهور را بر کنار کند.

اسپیردر توئیتر خود نوشت: رئیس جمهور ترامپ نشانه هایی از دمدمی مزاجی و عدم تعادل روحی دارد و این کشور را به شدت به خطر می اندازد بنابراین اکنون زمان اجرای تبصره بیست و پنجم قانون اساسی است.

جکی اسپیر در گفتگو با سی ان ان در این خصوص گفت: شواهد و مدارک فزاینده ای وجود دارد که رئیس جمهور ترامپ خیلی دمدمی مزاج است و نشانه هایی از عدم تعادل روحی و روانی را دارد. هفته گذشته این مسئله کاملا روشن شد و حرف‌های او درباره کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و اینکه ما چگونه او را از قدرت کنار می کنیم و همچنین واکنش ترامپ به حادثه شارلوتسویل که پیامدهای اجتماعی نامطلوبی داشت، گواه این مسئله است.

او افزود: بسیاری در کنگره مدتی است که پشت پرده درباره عدم تعادل روانی ترامپ صحبت می کنند. اگر به شش سال پیش نگاه کنید و مصاحبه های ترامپ را با رسانه ها ببینید، متوجه می شوید که او در آن زمان جمله بندی‌های درستی داشت؛ اما در حال حاضر چند کلمه را بیان می کند و هنوز جمله اول تمام نشده است، به جمله دیگری می‌رود که اصلا ربطی به جمله اول ندارد. از نظر من این نشانه ای از وجود مشکلی جدی است. من نگران هستم چنین شخصی دست روی دکمه کلاهک های اتمی داشته باشد و تسلیحات اتمی را به جایی در جهان شلیک کند.

نماینده دموکرات کنگره درباره برکناری ترامپ گفت: به نظر من اکنون گوی در میدان معاون رئیس جمهور و اکثریت اعضای کابینه است که چنین چیزی را تایید کنند که آیا این ناتوانی و مشکل مانع عمل او به وظایفش می شود یا خیر. او همچنین خاطر نشان کرد: می بینیم تعداد زیادی از اعضای کنگره نگران وضع ترامپ هستند. به نظر من ما باید بالاخره درگوشی صحبت کردن در این باره را متوقف کنیم و طوری درباره این مسئله صحبت کنیم که همگی به اجماعی در این خصوص برسیم. قضیه مثل آن پادشاهی است که فکر می کرد لباس پوشیده است، اما لباسی به تن نداشت. در این مورد نباید فقط آن کودک فریاد بزند که پادشاه لباس ندارد؛ بلکه وقت آن است که اعضای کنگره که از طرف مردم آمریکا انتخاب شده اند، به صراحت صحبت کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 2 شهريور 1396 ] [ 22:4 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید