دولت و ملت ما زیر بار نظام سلطه و مناسبات ظالمانه آن نرفته و نخواهند رفت

دولت و ملت ما زیر بار نظام سلطه و مناسبات ظالمانه آن نرفته و نخواهند رفت

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما ملت و کشور ضعیف و دست و پا بسته و بی‌ریشه‌ای نیستیم که دشمن انتظار داشته باشد در برابر اقدامات کینه توزانه، پاسخی غیر از تسلیم و لبخند و تمکین نداشته باشیم.

فدوی گفت: دشمن بعد از دوران جنگ تحمیلی، امروز دوباره همه شرایط جنگی علیه انقلاب اسلامی را برقرار کرده و فقط مرحله تیر و تیرکشی آن باقی مانده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت و ملت ما در روند انقلاب اسلامی زیر بار نظام سلطه و مناسبات ظالمانه حاکم بر آن نرفته و نخواهند رفت.

فدوی اظهار کرد: دشمن بداند که نمی‌تواند به روندی ادامه دهد که آزادانه و امن از ذخایر منطقه بهره برداری کند و سرمایه حاصل از آن را بدون هیچ مانع و محدودیتی علیه ما و انقلاب اسلامی به کار گیرد و ما را تماشاگر و تماشاچی دست و پا بسته ببیند.

گفتنی است در این مراسم که ناوسالار پوررضایی معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه و تعدادی از پژوهشگران جوان نیروی نیز حضور داشتند، از هفت عنوان کتاب با موضوع تجربیات فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه های آفند و پدافند دریایی، موشک‌های دفاعی و بازدارنده ساحل به دریا، دریا به ساحل و همچنین دریا به دریا، بهداری رزم، آماد و پشتیبانی و همچنین تعمیرات و نگهداری رونمایی شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 30 آذر 1396 ] [ 23:42 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید