رهنمود‌های راهگشای رهبر انقلاب برای مجلس بسیار غنی و کارآمد بود

رهنمود‌های راهگشای رهبر انقلاب برای مجلس بسیار غنی و کارآمد بود

رئیس مجلس گفت: رهنمود‌های راهگشای رهبر انقلاب برای همه نمایندگان، کمیسیون ها، مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات بسیار غنی و کارآمد بود.

رهنمود‌های راهگشای رهبر انقلاب برای مجلس بسیار غنی و کارآمد بود/ نمایندگان فرمایشات معظم‌له را نصب العین خود قرار دهندعلی لاریجانی رئیس مجلس در صحن علنی امروز (یکشنبه 3 تیر) و در نطق پیش از دستور خود از رهنمودهای مقام معظم رهبری که در روز چهارشنبه در دیدار با نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی مطالب مهمی را فرموده بودند، تشکر و قدردانی کرد.

وی تأکید کرد:‌ از ابراز محبت و رهنمودهای راهگشای ایشان که برای نمایندگان مجلس،‌ مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون‌ها بسیار غنی و کارآمد بود تشکر می‌کنم و از همه کمیسیون‌ها می‌خواهم که این فرمایشات را نصب العین خود قرار دهند.

لاریجانی همچنین خطاب به کمیسیون‌های مجلس اظهار کرد: در بررسی قوانین و نظارت‌های خود این رهنمودها و فرمایشات را لحاظ کنید.

همچین رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت رحلت حجت‌الاسلام حسینی به خانواده و شاگردان وی گفت: وی مدتی نماینده مجلس شورای اسلامی بود، فردی خدوم در خانه ملت و در راهنمایی جوانان به اخلاق اسلامی زحمتکش بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ یک شنبه 3 تير 1397 ] [ 12:10 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید